Fotodag 3


Hejj bloggen.

idag hade jag och Malin fotodag igen.
Vi var ute i skogen mest.
När jag och malin var vid skogen vid pulkabacken så hörde malin något. Hon sa att det var som om någon välte en planka. Men jag sa det är nog inget, nu fortsätter vi. Sedan hörde jag det med. Jag hörde att det var någon som gick och bröt en pinne. Det var jätte läskit. Så jag och Malin SPRANG däifrån.
Vi gick till en annan skog och fotade (:

Efter vi hade fotat färdigt så erbjöd sig Malin att tvätta cyklarna. Det fick hon gärna (:
Då var jag med stampe. Han och jag hade också en liten fotodag.
  sötis :*




Jag och Malin på våran foto dag (:







Kommentarer
Postat av: Malin

fan vad läskigt det var :D

och katten då det va med läskigt :D <3

ja älskar dig <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-09-16 @ 22:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0