Finns de polis cykel?

Heej allihopa.

Jag var just hos Malin. hade inget att göra så jag drog dit :)
Fick några nya låtar av henne. Men hann inte få alla nya för då skulle jag hem och äta.
När jag kom till Malin så stog det en skate board där.
jag tränkte bara, det är inte sant. malin kan ju inte åka skate board. x) men det var annas <3
Vet in vad jag har kommit på ? nepp, det kan ni ju inte veta för jag har ju inte sagt de än´x) men iallafall, tänk om det skulle finnas polis cykel. Det finns ju polis bil och polis motorcykel. men har någon sett en polis cykel eller ?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH, asså, jag var bara tvungen att säga den ;D <3
jag vet att alla älskar de jag säger ! <3

Nu ska jag gå och packa till fotbollsmatchen sedan ;)

Pussar elin rådberg <3




Kommentarer
Postat av: malin

åååååååå neeej

2009-09-13 @ 15:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0