Elljuscupen!

VI VANN!
fast vi vann våran grupp och kvartsfinalen. Vi gick vidare till nästa helg.
Första matchen 0-0, andra matchen 0-3 till oss, tredje matchen 0-5 till oss. Då gick vi vidare till kvartsfinal som det blev straffar på. Då vann vi dem. SÅ VI GICK VIDARE!. Vi har haft det jätte kul igår. Och alla kämpade bra. Och offrade livet som jag och Sara brukar säga x) 
Jag kom hem kl. 13.00 igår jag la mej typ halv två. Så jag är lite trött nu.

Idag vet jag inte vad som händer. jag ska iallafall räkna tråkit matte. BLÄ!


( bilder från cupen)



Kommentarer
Postat av: malin !!

vi är bäst :D

kul att vi vann lite :D

det var på tiden

tfk its back agein

2009-09-20 @ 11:15:42
Postat av: Olivia <3

Vi är bäst !! Nu vinne rvi nästa helg också :P Haha vad fin man känner sej på bilderna :P<3

2009-09-20 @ 12:46:27
Postat av: sara , vem annars ? (:

haha , sjukt bra var vi (a'

elin , seriöst ? bilderna på mej ? haha ! <3

2009-09-20 @ 13:20:19
URL: http://bbrunettsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0