18/09-09

Hello !

Efter kändisdjungen så satte jag på disneychannel. Men det var inget roligt där x)
Jag ska gå och duscha nu tror jag.
Det har varit en lång fredag och en lång vecka. Men nu är det äntligen helg! Slappa hela helgen. Förutom lite (mkt) pluggning för min del. Jag har glömt att säga att Göran (läraren) och Zandra fylde år i torsdags. Grattis till dem!.
Nu kom jag på att i morgon har vi ju cup med fotbollen. Den är i Vara och den heter Elljuscupen. Våran första match är kl. 19.45, andra 21.00 och sista 22.30 (tror jag, kommer inte precis ihåg). Om vi går till slutspel så spelar vi typ kl. 23.30. (Bloggar mera om det på söndag efter cupen)
Ha en fortsatt rolig fredag kväll allhopa !

SES! :*


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0