Tåget stannade

Hello!

Pratade just med Olivia. Då sa hon att hennes tåg hade stannat! Ja bara: HAHAHAHA, x). Men jag tror att det har börjat åka nue.
Jag börjar bli riktigt nyfiken. Malin hade köpt ett par nya skor som var jätte hög klack på. Hon skickade ett MMS men jag har ju en engelsk mobil så jag fattade inte hur jag öppnade det. x). Börjar bli riktigt nyfiken. hihi :*.
Om ni är som jag, inte kan vänta tills í morgon.(när det kommer ut på min blogg) Så gå in på hennes blogg ikväll. Hon sa till mig att hon skulle lägga ut en bild på dem. :) BRA Malin! haha!
Nu ska jag försöka hitta ett par jeans/jeans leggings som jag ska ha på mig sedan.
Ha det gött.


Kommentarer
Postat av: Oliviasåklart!<3

Haha, tåget stod still i ca 10 min :P

2009-10-30 @ 18:45:44
URL: http://oliviaalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0