Present kris!

Hello!

Kom just hem från skolan.
Idag är det bara en dag kvar till min älsklings födelsedag! Jag vantade på att pip skulle komma in. Men så blev den försenad. Så nu står jag i present kris. Men jag har köpt en sak som hon redan har upptäkt. HIHI. :* Jag och mamma ska åka till överby idag och köpa grejer! men jag kan inte säga vad eftersom hon läser min blogg ;).

Idag är det match dåe! mot vänersborg. Det är årets sista match. På sms:et man skulle skriva om man kunde vara med eller inte så skrev jag: jag kan vara med på matchen. Och mamma kan köra om det behövs. Hahah, jag trode den var i vänersborg! och det tar typ 1 min att gå från STIP hihi :* blev lite fel där x)
Idag är det malins pappa som håller i matchen! Christian kunde väl inte. Det ska bli kul. Haha, han bjuder nog inte på bananer som min pappa gjorde en gång när han höll i en match! :)

Nu sitter jag i min säng och dricker obo`y. Det tillhör ju efer en lång dag i skolan! hihi :* ha en bra dag!

SES!

Kommentarer
Postat av: sara , vem annars baby ? (;

gaahhahahahha ! BANANISAR ! (L'

2009-10-07 @ 15:16:22
URL: http://bbrunettsara.blogg.se/
Postat av: Oliviasåklart :)

Hahah, hejja peter med Bannaner :P <<3

2009-10-07 @ 15:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0