Överby med älsklingarna <3

Hello!

Sorry att jag typ inte hann blogga in förra inlägget med jag fick värkligen brottom :)
Jaja, nu är jag på G igen.

Var på överby idag. Som vanligt köpte ja något. Denna gången blev det en dusch tvål som jag ska ha efter fotbollen och sedan ett par örhängen och ett diadem. Bilder kommer någon annan dag ;)
Vi hade kul som vanligt. Denna gången träffade jag 3 från min gamla gympa grupp (truppen), ebba, johanna&Sofie. Vi fikade, jag tog en kladdkaka, igen. hahah och en festis. När vi fikade så kom Lund så vi gick honom.

Sedan efter det så skulle vi hem till Lucas jag tessan och sara för att skojja med honom. För han hade sagt till mej&malin vill ni komma på mitt party i morgon, på skämt. Vi sa självklart. MEN JAG MÅR INTE BRA!, jag har ont i sidan av magen. Det bara stiker till hela tiden. Sedan har jag ont i huvudet. Hoppas det blir bättre tills i morgon. För då ska jag och malin och hennes pappa kanske till "lager 157". :)
 
Nu ser jag på idol, vad gör ni dåå? :) <3

SES!

Bilder från idag.
Tessan&Malin
¨
Tessan&malin har gjort pussi mun :*

Sara bby <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0