om veckan som kommer.

Hello!

Jag har just duschat och nu ligger jag i min säng.
 Imorgon vet jag inte vad jag ska hitta på. Malin är i Göteborg med familjen och olivia är borta. Det är många som är borta. Shoppa, ikea och kompisar m.m. Själv kommer jag stanna här i Trollhättan. hihi :*
PÅ FREDAG: Då ska familjen till Alingsås och gå någon runda där det fanns ljus. (Men säng inget till min pappa, det ska bli en överraskning för honom)
PÅ LÖRDAG: Då ska vi ha en till halloween fest. För på lördag kan inte tessan komma, men olivia kan. Och i måndags kunde tessan komma men inte olivia. (men hon kom inte iallafall) Så att det skulle vara rättvist. Så på lördag så smäller det igen. hihi :* Men tessan (och becca, vet inte) kanske kan komma på lördag också. Hoppas det. De blir roligare ju fler man är. :)
Ha det bra alla läsare. ♥
Jag på café mejeriet idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0