matchen mot vänersborg.

Hello!

Innan matchen så var jag och mamma på överby och köpte presenter till min älskling! Jag åt på Max HIHI :*


Kom just hem från matchen. kan bara meddela alla att jag har ont överallt! ;) Vi förlorade med 4-0. Vi tappade jätte mkt i andra halvlek. Jag var typ ute hela matchen. När jag var ute så skulle malin komma ut igen så sprang hon efter bollen och så hade hon en motspelare i ryggen som trampade av hennes sko. Så skon och ilägget flög åt alla håll. Hon samlade ihop den och sa, BYTE! HAHAHAA! jag har skrattade åt de ända sedan jag kom hem! hihi :* Så kul var det! :P

Imorgon fyller ju min älskling så jag håller på att planera här hemma! hihi :*  Imorgon ska vi vara lika jag&malin, vi ska ha en aprikos klänning från Gina Tricot sedan ska vi ha ljusa jeans leggings. Det blir nog jätte fint tror jag! :)

Nu ska jag äta kvällsmat.
Jag&malin. Oliva har gjort en frisyr på henne!

Vi tackar vänersborg för en bra match!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0