Malin kom hem! :)

Hello!

Nu ligger jag i min sköööna säng och väntar på att malin ska komma hem från sin gympa träning! :) Ska ta ett snack med henne. Hihi :* 
Har typ ont i hela kroppen, om man räknar ihop skolan + träningen så har jag sprungit 9 km idag! ;D.
 I förra inlägget glömde jag säga att Maria började i våran fotbolls grupp idag! <3 det var kul att hon kom. :*
Jag kan bara säga en sak, det går inte så bra med tyska läxan. Kan inte låta bli datorn. Kör typ en glosa och kollar lite på dator sedan tänker jag.. Men bara 5 min och sedan bara 5 min till och så håller jag på så! Så det blir inte pluggie för mejj idag! hihi :)

De ringde från NIF idag och undrade om jag hade köpt min dräkt eller om jag vill sälja den men jag vill behålla den som ett mine :) <3

Ska gå SES! :*

Kommentarer
Postat av: sara , vem annars ? (:

ska du behålla din ? :o <3 jag ska sälja den tror jag ! jag tjänar ju 500 spänn på det ((; <3

2009-10-06 @ 21:38:40
URL: http://bbrunettsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0