Lite smått och gått.

Hello!

Nu har malin gått hem :( Hon skulle hem och äta.
Vi hoppade lite förut. Hihi :* Liten (eller ganska stor) bild på henne :) Sötnöt!

Sedan var vi värklingen tvungna att gå till kiosken ;) HIHI :*, vi köpte oss varsin godispåse <3


Jag var också tvungen att läga ut en liten bild på malins frisyr. Jag skrev ju i förra inlägget att hon just kom till mej i en rolig frisyr. Jag tror ni blev lite nyfikna på hur den så ut . Så jag tog när hon inte var beredd. HIHI, så elak jag är. Men jag är ju hennes bästis så det gör väl inget. Eller hur malin? ;) <3 ÄLAKAR DEJ TJEJEN!
Bilden är bakifrån.
                    

Kommentarer
Postat av: Oliviasåklart!<3

va söt frissa !<3

2009-10-05 @ 19:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0