Köpte godis för 109kr!♥

♥Hello♥

Snart börjar den mysiga kvällen med Sara&malin ♥
Vi kom just hem från hemmakväll.
Vi köpte godis för 109 kr. Ojj då x) det blev bara mera och mera..
Jag och Malin kommer väl rulla hem sedan. hihi :* ♥
Sedan så gav Malin mig filmen för att jag skulle hålla koll på den. Sedan när vi stälde oss i kassan för att betala så sa Sara: Var är filmen? Så kollade både malin&Sara på mig. Då hade jag såklart lagt den någonstans som jag inte kom ihåg x) Så vi gick och letade ett tag sedan hittade vi den. Jag hade lagt den över godis hyllona. Hejja mig ♥

Ha en fortsatt bra söndagkväll!♥


Kommentarer
Postat av: Oliviasåklart!<3

Hahah, heeja elin !!!<3

2009-10-25 @ 18:13:43
URL: http://oliviaalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0