Hela skolan ska sjunga. TV kommer.

Hello!

Idag har jag faktiskt pluggat! Jag vet att jag skriver ibland att jag ska plugga men jag gör inte det. Men idag har jag! hihi :*
Fast lite av kvällen gick till att sms:a också :) hihi :*
Nu har jag just duschat. En varm och skön dusch. Sedan tog jag mig en kvällsmacka.

Vet ni en sak?!,
att på fredag så ska hela skolan sjunga "All we are saying, is give peace a change"! haha x)  Hela skolan ska stå på skolgården och sjunga den (klass 1-9). Sedan kommer TV också.
Det finns också en liten kör som man kunde anmäla sig till om man sjöng bra. Så dem typ leder de andra. Självklart anmälde sig KUOL&ERIK! HAHA X) heja, heja.
Nu ska jag gå och borsta tänderna sedan ska jag gå och lägga mig i sängen med datorn på magen :)
Hörs snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0