Hår kris!

hello!

Nu har jag hår kris!
På natten så brukar jag sova med bullar på huvudet. (kan lägga ut en bild på det någon dag) så det bli lockigt. Men när klockan typ är 14-15 så är det typ bara lågra lockar kvar även fast jag tar 7 liter hårspray i det. Nu kommer jag till problemet: I morgon är ju malins party. Det börjar kl. 7 och då har jag ju inga lockar kvar! Så det finns två altenativ:

1. Ha inbakade flätor i skolan.

2. Att fort som bara den tvätta håret när jag kommer hem, och sedan sätta upp bullar och hoppas att det torkar! men det gör det inte..

Så nu har jag typ en aning problem.
Jag vill ha håret som på bilden.


Kommentarer
Postat av: Olivia

Jag kan göra inbakade flätor på dej imorron iskolanom du vill? :) <3

2009-10-08 @ 19:17:17
Postat av: olivia (:

Ja kan göra inbakade fläter imorron om du vil :P<3

2009-10-08 @ 19:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0