Halloween festen

Hello!

Jag vet att det blev en dålig uppdatering igår kväll.

Igår var det  halloween fest. Men det var två som inte kom. Det var synd :(
aja, vi hade iallafall kul. När malin kom så fick hon lite bål, en specialare. Det var mormors hand i.♥ Till bålen fick hon maskar och ormögon (köttbullar som var röda, blåa och röda och makaroner som var gröna)
hihi, bild där ner. Sedan såg vi på film vi hade hyrt. Det var ingen skräck. Det var en kärleks film :D:D:D HAHA, jag&Sara hittade ingen annan. Det var mkt popcorn och godis till filmen ofc ♥
Bilder från kvällen :)
Även Saras marsvin fick det lite läskigt

Vi hade pyntat läskigt i köket.

Stolen var lite spöklikt.

Ljus med dödskallar i.

Visst var vi söta?

Min&Saras specialare, bål med mormors hand i. Tyvärr så är bara ett finger kvar x)

Det var mera vi hade gjort men jag kan inte ta kort på allt.
Nu kör jag och Sara kurragömma så jag får gå och leta efter henne nu.
Ha det bra alla läsare ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0