Grejjar till partyt♥

Hello!

Hemma hos Sara har det planerats hela tiden.
Först så åkte vi hem till mej och packa. (jag ska sova här) sedan hämtade vi lite halloween grejjer som jag hade när jag var liten, jag hade typ halloween fester varje halloween dåe. Vi letade också efter en bra halloween skiva på min vind men vi hittade ingen. På vägen hem från mig så skämde jag ut mig. Jag tog min lilla barnsliga resväska. hihi :* vet ej vfr. Sedan blev jag skjutsad av Sara. Då hade jag min lilla resväska i ena handen och en pip i andra handen. Jag kan inte säga vad det är nue. HIHI ;* tänk om malin, tessan och becca läser min blogg. Då blir det inte kul. Jag och sara säger ingenting om vad vi håller på med. Inte ens till min bästis malin :) det ska bli en överraskning.♥
Just det jaa, jag glömde säga att becca kommer på paryt. Tessan hade fixat det.
Sedan åkte vi till överby. Br+partaj och köpte lite mojjs. Sedan var det iväg till jätten. Där köpte vi mat till sedan och lite godsaker. Men säger inte vad x) ♥
Just nu pyntar vi bara. Kort kommer ikväll.
Ha det bra alla läsare. ♥

Kommentarer
Postat av: oliviasåklart<3

Haha, smsa vad du har köpt <3 ha så kul xD

2009-10-26 @ 20:16:04
URL: http://oliviaalmqvist.blogg.se/
Postat av: Malin <3

hahahaha sej inte att du hade en pippi väska hahahah :D <3<3

2009-10-27 @ 08:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0