Cykeldagen...

Hello!

Är hemma från cykeldagen med klassen. Först som ni läste så var vi först på stadshuset. Det är inga bilder där ifrån. Sedan åkte vi till insikten, vattenfall. Där så kolla vi på massa tråkiga maskiner! Gröna var dem tror jag : ) På vägen hem så krockade Ena&Tessan med varandara. Det e en bild på det lite länger ner! ;)
I morgon väntar en ny rolig dag på cyken! NOT. 
Ikväll är det träning igen. Men det tråkaig med det är att jag missar rean på överby!!! Så tråkit asså. Det var mellan kl. 19-22. Och jag missar det. Det var typ 20% rabbat i varje affär. Men jag kaske inne åka dit efter träningen. Som min syrra brukar säga, du bor ju där. Och de gör jag typ (a`


Här ska vi åka iväg :)


Lukas, lika snygg som vanligt... ;)

Chrille :)

Sall&Erik! :)

Ena&Tessan har krockat i stan! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0