Alinsås.

Hello!

Jag kan börja med att jag försökte mobil blogga. Jag skrev två långa inlägg men de kom inte ut på bloggen.

Nu ska jag berätta om dagen i Alinsås. :)

Bilresan tog en timma. När vi kom så fikade vi på ett café som heter Gustav Eklunds eftr bageri. hihi, roligt namn. Vi satt utomhus och fikade. Jag tog en choklad muffins, vanilj bulle och en varm choklad. Det var jätte gott. Sedan gick vi den ljus slingan. Det var mkt fint men kallt. Riktigt kallt. Efter den promenaden så gick vi förbi hemmakväll så jag var bara tvungen att köpa lite godis. Sedan åkte vi hem.
Jag ska försöka lista ut hur jag mobilbloggar. För när jag hade skrivit fördigt och skulle lägga ut det så loggades jag ut. Jag försökte två ggr.
Bilder från idag:

Här är lite av det vi kollade på. Men det som va coolt gick inte och ta kort på. Antingen blev det för mörkt eller för ljust.

Ha en fortsatt bra fredag kväll ♥


Kommentarer
Postat av: Nyström

skojj du verkar haft :D

2009-10-30 @ 23:10:16
URL: http://lillmonstret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0