Var är mina jeans?

Hello!♥

Nu ligger jag i mina i nya säng kläder, ny duschad och bloggar. Härligt =D

Idag har jag fått kommentarer av sveriges 4:e och 5:e största bloggerskor. Febbs och frida. Det känns konstig men även om de också är normala :) Haha, hoppas att ni förstår ;) ♥

Jag tror inte att jag kommer att vara med på fotbollen imorgon i skolan. Jag får sådan hosta när jag anstränger mig. Det har inte gått över än! Det var ju typ en vacka sedan! Oboý! Men jag tror att det snart släpper, även om det känns som det blir värre ;)

Idag när jag hade bestämt kläder till i morgon så hade jag bestämt ett par jeans, men så hittade jag inte dom. Jag brukar alltid anklaga malin när något av mina kläder är borta men idag tänkte jag att jag hittar de nog. Men det gjort jag inte. Så jag ringde malin, och som tur va så var de där :). Så jag vet inte hur jag ska göra i morgon. Jag får ta mjukis byxor till malin på morgonen ;D

Ska stänga av datan för kvällen! Ha det bäst mina underbara läsare!♥

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Va bra att du kan ta sant sa lugnt. Jag bryter ihop ochvet inte vad jag ska gora nar jag varit installd pa en outfit, da ar allt annat fult, haha! Tjejer alltsa : P bra att jeansen inte var borta i alla fall.

2009-11-30 @ 07:39:29
URL: http://kiminostyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0