Skoldagen:

Hello!

Min dag i skolan:

Det började med fotboll. Då hände det inget förutom att jag var nära på att komma försent.
Sedan var det NO. Då satt typ alla och pratade då smälde det bara till! Fröken hade tagit lite vätegas och syregas tillsammans så det blev en jätte smäll! HAHA, x) Alla blev typ rädda.
Sedan i maten så tyckte Olivia att det var för kalt inne i matsalen så hon gick till elementet och skruva så det skulle bli varmare! hahahaha.
Sedan till det roligaste:
På musiken så spelade vi gitarr, jag kan bara säga att min och malins gitarr solo e bäst!
När vi skulle hänga upp gitarrerna så hände malin upp sin. Sedan vände hon sog om och såg gitarren halvvägs ner i golvet. Hon typ slängde sig efter den så den gick inte sönder! HAHAHAHA, tur, tur!♥

Denna skoldagen har varit mkt kul!

Nu är jag hemma men snart ska jag åka till överby.


Kommentarer
Postat av: malin <3

aa ja är bäst på allt <3<3<3<3

2009-11-11 @ 16:18:31
URL: http://finaste.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0