Nya saker!

Hello!

Var ska jag börja ?
Förurom att jag skämde ut mig på MC dolnald´s när jag ex. frågade var man skulle trycka när man hade slått sin kod när jag åt där så har dagen varit mkt rolig! Jag har skämt ut mig många gånger med det är typ historia nu x)♥

Dagens shopping:

Ett par så söta tofflor med hello kitty. Från H&M 129.00 kr♥ Jag köpte dem så fort jag såg dem. Har faktiskt på mig dem nue!♥

En mycket skön och varm flis kofta.
Jag ska ex. ha den när jag tränar fotboll. Stadium 350 (köpte den för 300 kr)

En rexlex väst som jag ska ha på mig när jag är ute och springer med fotbollslaget. (:


Här är lite andra saker som jag hittade men jag köpte det inte.

En sak som jag inte har nämt: Idag är det fredaen den 13!

Just nu sitter jag och kollar på idol och käkar popcorn.
Vad gör ni denna fredag kväll ?♥


Kommentarer
Postat av: Madicken

Tack :)

2009-11-13 @ 20:41:38
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart ifrån kommer linnet med rosetten ? :DD

2009-11-14 @ 11:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0