JAG HAR GJORT BORT MIG IGEN!

Hej!♥

Elin har gjort det igen!!! :D

Det är sista dagen att sälja bingolottos julkalendrar idag (för fotbollen). Och jag har inte hunnit sälja förren idag så smidige elin gick ju ut sista dagen, vad annars ? ;)
När jag hade gått till några hus och sagt,
-Tja! jag säljer bingolottos julkalendrar för 25 kr st, vill du köpa en?
Alla bara: åå, bara 25 kr. Jag vill ha en.
Sedan när jag var på väg hem så såg jag att de inte kostade 25 kr! de kostade 50 kr st! Jag bara ÅÅ NEJ!
Så jag fick gå tillbaka vill varje hus och bara ursäkta men det blev lite fel....
SNACKA OM PINSAMT! ;D

Idag har jag gjort ganska mycket läxor. De är därför jag inte har varit så aktiv här på bloggen♥
Nu har jag iallafall duschat och ska snart äta lite mat :) känner att min mage börjar kurra lite nu!
Hörs sedan underbaraste läsare♥

Kommentarer
Postat av: malin <33

HAHAHAHAHA du suger !!!!!!!<3 min bby skämmer alltid ut sej så ja är van !<33

2009-11-30 @ 21:16:10
URL: http://finaste.webblogg.se/
Postat av: Emma

haha, smartis ;)

2009-11-30 @ 21:47:07
URL: http://lillmonstret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0