Hemma!

Tja!

Nu är jag hemma från en jogging+intervaller träning.
Idag började vårat lag med 97:orna. Vi (96:erna) hade inga tränare. Så vi har börjat med dem. Så idag var det våran första träning tillsammans. Vi har ju tränat med den förut med inte som ett lag tilllsammans om ni fattar ? ♥

Nu ska jag hoppa in i duschen. (roligt uttryck, hoppa in i duschen, haha) Sedan blir det lite läxor. Har typ som ett läxförhör/prov imorgon på teknink! Det är ju inte mitt bästa ämne om man säger såe (:
Hörs sedan!♥♥
Jag saknar mitt lååånga hår!
(asså bilden, jag hittade en rolig sak i stolckholm)


Kommentarer
Postat av: oliviaalmqvist <3

va sööt du äre !!<3

2009-11-11 @ 18:29:07
URL: http://oliviaalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0