Hemma från dagens shopping runda =)

Hello! ♥

Nu är jag hemma från en liten shopping runda. Den blev inte så lång idag.

Det var mkt mysigt att gå på överby med malin. De hade (eller det var ett tags sedan) hängt upp massa ljus som blinkar och julgranar och så, mkt mysigt tycker jag♥ Gick även in på inter sport och sa "tja" till malins syrra som praoar där ;)

Jag hittade en rosett på gina tricot. Den var svart, :* Det fanns inga kvar men det hängde en på skylt dockan så jag kunde få den. Men jag tror att jag ska vänta och beställa de anda rosetterna jag la ut på bloggen iförrgår. Tycker om de mera♥

Men en sak som jag köpte:

KANIN GODIS!
Jag tänkte att jag & min älskling stampe kunde fira att det äntligen är helg! ♥
Blev en stor bild :D

Mamma sa även att hon har köpt något åt mig, (hon är också och shoppar)  undra vad det kan vara...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0