gick dåligt med headern, men en ny kommer ikväll♥

Helluu!♥

Det gick dåligt med headern. Vad annars ? ;) hahah :** det är ju mig det handlar om! :D

Jag har skickat några bilder till malin så vi ska ta hennes gamla dator och göra en header till mig i kväll. Den nya dator hos henne har hon inte laddat ner bra program på. De jag gör min header på t.ex. :) Så en ny header kommer ikväll.

Ikväll blir det mysmys med malin♥ Hon ville inte åka till film grejjen i stan. Så vi ska hyra film och så. Det blev ju inget igår. Så jag kanske ska sova hos henne med. Ännu mera mysmys♥ :*

Här är en bild som malin gjorde om våran film kväll. Jag tog den. Hoppas att det var okej ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0