Farsdag och header info

God morgon!

Nu sitter jag i min säng. Jag håller typ på att somna. Jag somnade inte direkt (stavning) igår ikväll.

Idag är det fars dag! Så mamma bakade bullar. MUMMS, ♥ pappa fick en kok bok.

Idag ska malin lära mig och göra en header ♥ Vi hann typ inte igår. Så det kanske blir en hel ny design idag (: Vem vet ?.


Till er som han undrat om min header:

Det är inte jag som har gjort min header och design.

Det är malins syrra (jossan) som har gjort den åt mig.♥ Hennes blogg heter:  www.jussiieoannaofsweden.blogg.se

Det är malin syrra jossan och hennes kompis anna som har den bloggen tillsammans.


Kommentarer
Postat av: Malin <3<3<3<3<3

idag blir det nydesign det kan du ge dej på hahahahha :P <3

2009-11-08 @ 10:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0