Bilderna från fotodagen♥

Hello!

Här kommer bilderna från min&malins fotodag.♥
Till er som kommenterat och undrat vad en fotodag så är det inte riktiga fotografer som kommer! haha :**, det är bara jag och malin som går ut i ex. skogen och fotar där. Det är jätte kul (:
Men idag så kom vi ut lite sent. Vi gick ut kl. 16.15 så det hann bli mörkt innan vi var färdiga.
Vi brukar ta runt 100 kort men idag blev det nog bara 40 st. Ni får se några, men inte alla♥ hihi.
Jag och malin
Jag är på de 3 första bilderna och malin på den sista.


Nu ska jag åka till Malin. Jag ska äta mat där kl. 7. Det typ en timma kvar men jag ska va med malin innan.♥

Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: JuliaOfSweden

Heej ^^ [: <33

Jag är Julia :) Din blogg är snygg :)

Och jag märkte att du skriver ganska bra också (:

Gu kan gärna gå in och kolla på min : www.JuliaOfSweden.blogg.se

Läs/Kommentera/StannaGärnaKvar[:<333(a'

Kraaam // JuliaOfSweden ;D^^:P<33

2009-11-07 @ 18:32:59
URL: http://juliaofsweden.blogg.se/
Postat av: Erica

Fina bilder speciellt den sista :)

2009-11-07 @ 21:05:28
URL: http://musice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0