2 roliga dagar på Smögen :)

                                     Heejs <3

I 3 dagar har jag fått följa med Sara och hennes mamma till Flatön. De hade hyrt en stuga :)
Det var jätte kul.
Nu ska jag berätta vad som hände 2:ra dagen

MÅSTE LÄSAS ! :D        

Vi åkte till Smögen för att shoppa, spela minigolf och träffa Tina Tenggren som har jobbat på Lyrfågelskolan. När vi kom fram tog jag och Sara pommes och korv :)
Sedan shoppade vi, åt mat hos Tina och så mycket mera :) och tiden bara rann i väg. Så var klockan va 22.45.
Då sa Tina:
Tänk om inte färjorna går längre. ( färjerna hem till våran stuga)
Då sa Christina:
Jag tror de går hela natten.
Vi gick in på nätet för att kolla när de gick och då slutade de att gå klockan 11 :D ( vi skulle inte hunnit till kl. 11 )
Så vi fick sova hos Tina :)

Nu kommer de kuliga x) <3             

Sedan på morgonen så skulle vi hämta bilen där vi hade ställt den. Vi hade stält den på en skola där de stängde grindarna kl. 4 den andra dagen så då fick man en kod om man ville stana längre. Så vi slog in koden, så höll jag och Sara i varsin grind för de blåste typ storm :D, och sedan när Saras mamma skulle gå hämta bilen för att köra ut den så kom det en annan bil där. En man till väster (som inte körde) och 2 damer. Mannen började veva när sin ruta på bilen för att betala för att komma in på parkeringen då ja jaa,:
``Jag är ingen parkeringsvakt.```
Och så blev det tyst ett tag och så sa jag:
`` Ni kan inte stå här``
 ( för det hade stängt igentligen det var bara de som hade varit där förra dagen som fick köra ut från parkeringen) 
Och då vände bilen och körde där ifrån.

NU KOMMER DE ! :D

Gissa vem det va till väster i bilen ???

GÖRAN PERSON !!! 
hahahahaahahahahahahah x)

Fattar ni ??,,, Jaa, Elin densmidige Rådberg har varit parkerings vakt åt Göran Person. Vår förra stadsminister ! :D

Sara var min assistänt :D:D:D

Hejjjs oss :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

I år har jag träffat kungen på tåget i första klass mot Stockholm och Göran Person som jag var parkeringsvakt för :D

Vilken kändis blir nästa ?? ;)

Ha det bra,

Pussar Elin :*       



      

Kommentarer
Postat av: sara :*

mohaha :* jag&du bäjb <3 vi äe läett bäst !

2009-07-25 @ 14:09:22
URL: http://bbrunettsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0