Elins dag den 22 juli <3




Nu sitter jag i min säng och äter godis från Sveriges bästa godos affär :) Det ät superduper gott!
Det är oxå bra att min kanin Stampe har fått tillbaks sin matlust efter oprationen :)
Men det är inte bra att han inte äter hö!, kaniner ska äta 75%hö.
jajaja, jag får ge honom grönsaker i stället.

Idag ska kanske min efterlänktade Malin Ohlsson komma hem :), det beror på väder i hunnebo. Är det fint väder stannar de där, är det fult väder åker mamman och Malin hem till den bästa staden Trollhättan :D därför håller jag tummarna att det är mkt dålit väder i Hunnebo ;D
Om hon kommer idag ska vi fika i min trädgård :) Det har hon bestämt, även om det regnar ;) Så jag hoppas hon kommer idag för jag har köpt bullar. Och bullarna kan bli dåliga tills i morgon :)

Så hejja Malin att hon kommer hem idag:)

Pussar Elin :*

Kommentarer
Postat av: MalinOhlsson<3

det var ful väder gullig du är <3

2009-07-23 @ 20:39:24
Postat av: malinohlsson<3

söttis där <3 :D

2009-07-23 @ 20:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0