29/07 - 09



Heejsaaan  :)

Idag har jag varit med Malinohlsson <3
VI har sätt på film och ätit glass med cola sås :)
De va gott <3

Nu gör jag ingenting. Malinohlsson är och plockar svamp med sin mamma i en skog utanför Åsaka. Och jag ville inte följa med på de så nu har jag tråkit.

idag har jag också försökt att designa min blogg men det gick skit. Malins syrra förklarade för mig och Malin i morse och jag skrev upp. 3 sidor blev det. Men de blev ändå fel! Farför ska jag altid vara så himla kass ?? Jag blir så sur, jag var nära på att ta bort min blogg igen för inget fungerade men jag gjorde inte de.

Nu ska jag och pappa åka till Jätten och handla mat, vi ska grilla tror jag :)

Heejs / ER <3

Kommentarer
Postat av: sara :*

du är inte kass babe <3 inte kassare än mej iaf (x

2009-07-29 @ 19:15:16
URL: http://bbrunettsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0