Tusenlappar försvann idag..

Hej!♥

Nu har jag kommit hem från en 5 timmar lång shopping runda med mamma :)
Kom hem med många påsar idag. Jag och mamma handlade för några tusenlappar, hihi :*

Här är några av påsarna och så handlade vi även en resväska till pappa i julklapp =) Han läser inte min blogg så jag kan skriva det.

Jag slutade shoppingrundan med att äta på mc donald´s =) gott!

Jag köpte även lite altenativ som jag kanske kan ha på mig till jul. Jag kanske visar bild på det sedan :)

Nu ska jag ringa malin och se hur hon har det.

Ha det bäst alla läsare!

Pusssspussss♥


Kommentarer
Postat av: sara <3

bilder , bilder , bilder ! :D<3

2009-12-13 @ 18:02:25
URL: http://bbrunettsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0