Tog spruta idag! :S

Jag hade helt glömt bort att jag skulle ta svininfluensan sprutan idag! Kl. 8.20 på morgon! så när jag kom till skolan så skulle jag direkt gå upp till sjuksköterskan. Jag råkade bara skrika lite när hon stoppa in den. Kunde inte låta bli, jag tycker sånt är läskigt. :S
Nu har jag så ont i armen så jag nästan inte kan skriva, och värre kommer det att bli!
Nu har jag just fikat med mamma, kanske blir bättre dåe ? och så har vi kollat lite på garderob till mig :) kulkul :)
Jag har prov i morgon så jag ska ta och plugga på det lite nu.♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

har en tävling på min blogg var gärna med:) tack! man kan vinna en sak!! tack!

www.hannibunni.blogg.se

2009-12-01 @ 15:52:13
Postat av: Nikki

Hej! KOlla gärna in min blogg och svara på dagens fråga! :)



Kram

2009-12-01 @ 16:57:17
URL: http://nixie.blogg.se/
Postat av: oliviaalmqvist <3

Det gör skiiit ont nue ;/ <3

2009-12-01 @ 17:22:11
URL: http://oliviaalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0