Sova hos Malin ikväll ;) mkt bus kommer det att bli!

Hellu!♥

Nu drar jag och malin hem till henne. Jag ska sova där inatt! mysmys ;)

Ikväll ska jag och malin ta bort ALLT smink sedan ska vi sminka varnadra fint *host* sedan blir det att webba med olika folk! Kulkul ;)♥ hihihih :*

Men nu ska jag paka till ikväll. Det blir mycket som ska med. Kläder till i morgon, då är det den största rean på året på överby! Klar´t jag och malin ska gå! sedan ska man ju ha med ansiktmasker, sexiga kläder till webben.. aa, det är mkt som ska med.


Denna blir att ta med. Man måste ju vara fin till webben..

HAHAHA, malin (som redan har börjat packa åt mig, hon orkade inte vänta HAHAHHA) säger att en hel väska går till kläder, saker som ska vara med i webben sedan!!! HAHAHAHAHAH!

Vi hörs lite senar hos malin!

puuuuspusssss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0