Rosetterna har kommit !

Häjj♥

Nu har jag , mamma och stampe firat pappa. Malin var inte hemma, hon är på någon fest tror jag.
jag kan bara säga att stampe åt mest gosaker av oss alla. Han åt typ 2 st lussebullar och 2 st pepperkakor! Haha, hejja Stampe♥

Titta vad som kom ner i min brevlåda idag! Mina rosetter som jag har beställt från internet!
När jag bestälde så stog det att den röda, lila och blå:a var slut med det kom också hem nu. Men igentligen så ska jag har glömt den röda, lila och blå:a för det ska jag få i julklapp. Men det rosa rosetten ska jag inviga i morgon. Fast igentligen hade jag den på gården idag så jag inviger den inte i morgon, men nästan ;)

Den rosa rosetten:


Vist är den söt ?♥

od natt. Inte för jag ska lägga mig men jag ska stänga ner datan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0