Raketer och snöbollar flög upp i lufen idag ;)

Tjatja!

Nu är jag hemma från en mycket rolig kväll med Tessan, sara, olivia och malin

Det var snöbollar och raketer som flög upp i lufen idag.
Ett ex. var när tessan skulle sätta en raket under ett fönster. (det var en precis vid fönstret och spela data) när tessan tände tänstickorna så lyser det ju upp lite. Så han i fönstret städe sig upp och knacka på rutan. HAHAHA, och samtidigt så kastade jag och malin 2 snöbollar på rutan. Vi såg inte att han hade upptäkt oss. HAHA, så vi sprang sedan. Men när vi sprang så skulle vi runda ett staket. Då ramlade ju lila smidiga olivia. HAHA, så hon skrapa upp knät! x) ♥ 

Malin, olivia och tessan idag♥ 

Tessans smidige fot kom med uppe i hörnet ;)


God natt



Kommentarer
Postat av: tessan =)

min fot är faktiskt vacker =))) <33

2009-12-19 @ 11:21:03
URL: http://tesszan.blogg.se/
Postat av: olivia<3

haha, jag är jue så smidig ! x) <3

2009-12-19 @ 12:37:33
URL: http://oliviaalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0