Nyårsaftons outfit

Hej bloggen och alla snygga bloggläsare !♥

Såhär kommer min kväll att vara:

Kl. 6 halv 7 går jag till malin :) är där lite, sedan kl. 7 kommer alla gästerna. Kl. ca. halv 8 så äter vi oxfile och något mera :)
Sedan vid 11 ska jag, malin och tessan dra till stan och kollar på raketerna =)

Jag bloggar mera under kvällen :)

Såhär ser jag ut ikväll:♥

På bilden har jag inte på mig klockan eller lösnaglarna! Lösnaglarna ska jag sätta på hos malin och klockan glömde jag på bilden x)

paljett leggongs - bik book
2 st svarta linnen - h&m
svart kofta -gina
Ny klocka - ur och penn!

Håret:

Det är lockigt med väldigt mycket glitter spray i. Sedan har jag sätt i små diamanter från glitter.

Hoppas nu att ni får en underbar kväll allihopa ! och ni, happy new year!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0