JAG VANN ÖVER GABI!

Hejhej :)

Idag på tekninken så var det ju sista gången innan jul. Så förra gången så byggde vi bilar, så idag så var det race. Men lilla elin skulle ju såklart fixa lite på bilen så råkade jag pajja den pinnen mellan de 2 decken. HAHAH, så vi förlorade. Jag var i grupp med Malin♥ William♥ och Lucas♥.

Efter skolan så var det ju krig dåe :D
Det var bara jag , malin , Joppa , Gabi och Dani :)

Det blev oavgjort i början så då gjorde vi så att jag och malin mötte gabi själva. ( det var han som kom på det)
Då vann vi. Malin puttade ner honom jag så maulade vi honom! =D han får mera stryk i morgon.

Sedan när vi hade vunnit överby gabi så blev jag och malin mulade av linus Larson och hans gäng (de går i 8:an). Snacka om att jag och malin frös när vi cyklade hem idag! Haha, ♥

Nu sitter jag och fryser och äter dubbel nogaten som jag köpte igår på överby ;) mums♥

Kommentarer
Postat av: sarasikström

svar: okej , det är lungt <3

2009-12-17 @ 16:21:17
URL: http://bbrunettsara.blogg.se/
Postat av: sannie

ha en fortsatt fin och jävligt kall dag :)

2009-12-17 @ 16:25:40
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0