Idolerna kom till överby!

Det var det häftigaste på läge!

Nu är jag hemma från överby och har träffat Tove, mariette, eddi, rabih och niklas ♥ De var så grymma!

Det började med att jag och malin kom dit. Då stälde vi oss vid scenen och väntade en timma. Sedan kom äntligen idolerna! :) De sjöng jätte bra! De var så coolt att se dom på riktigt. Det var värkligen ovärkligt.
Jag har kännt på toves hand när hon sjöng så den handen kommer jag inte tvätta på läääänge!
Sedan tog vi kort med idolerna. Jag och malin var 4:a upp :) asså jag var helt borta jag skakade när jag kom ner så på överby blev det inget shoppande för min del idag :)

Bilder från idag: Daniel Dasilva presenterade allt.

Niklas

Mariette

Eddi och rabih

Tove!♥

Tove!♥

Tove!♥


Alla idolerna


Jag och maln med idolerna!!!♥



Denna dagen har varit otrolig! jag tror att idolerna kommer till göteborg i morgon men jag hinner inte åka dit i morgon, andra planer :)
Tove, du ä bäst!


Jag har inte ätit sedan kl. 9 idag så jag är värkligen hungrig nu!
Hörs sedan♥


Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh Tove äger :D

2009-12-05 @ 17:58:25
URL: http://beyonceglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0