Hos Malin bby

Hellu!♥

Nu bloggar jag från malin ohlssons data♥ är namligen hemma hos henne nu. Jag träffade malin på överby så vi gick till sammans :) På överby köpte jag ett rött linne, julklappar till Stampe och hårsaker ;) bilder kommer ikväll eller imorgon ;)

Nu ska jag och malin göra oss i ordning för vi ska nämligen på julfest. Festen börjar kl. 6 hos sara ;)

Alla vi som ska komma, sara, tessan, malin och olvia har köpt något för 50 kr. Sedan ska vi köra en present lek, så man typ byter presenter. Jag har aldrig kört det så jag kan inte riktigt förklara :D ajja, men kul kommer det att bli!

Jag bloggar mera sedan för nu kommer det någon som ska fixa något med malins data.
Puss hejj♥

Jag har inte hittat kamera sladden än!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0