Hemma

Hellu!♥

Nu är jag hemma från en 4 timmars lång shopping runda. Var även på stan i ca 1, 5 timmar...

Det började med att jag åkte dit med pappa och syrran. Men sedan drog pappa och klippte sig (han vill ju vara fin till jul HAHAHA) sedanvar de tråkigt att gå med syrran så då gick jag med Sara (kompis) hon var nämligen också där, helt själv. Så då passade det ju jätte bra :D
Vi hade det jätte mysigt :) vi shoppade julklappar och jag shoppade även en julklapp till mig själv! (bild kommer i nästa inlägg ). Har även köpt julklappar till Stampe, men kan tyvärr inte visa. Han kanske läser min blogg, Vet vet ??? :D

Vi fikade också ,
På:



Tog det gamla vanliga ;) lika gott som alltid!


Nu ska jag snart ta och äta mammas hemma gjorda köttbullar, mums!

Hörs♥


Kommentarer
Postat av: Rosida

åh, vad gott! ♥

Söt blogg. :)

2009-12-21 @ 21:18:53
URL: http://beyondthesurface.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh,bra blogg hörru:D underbar!

Jag själv har precis börjat blogga.Om du gillar en blogg en snygg design och en bloggare med egen klädstil så bord du verkligen kolla in min blogg:)

kram på dig!



http://housebunny.blogg.se

2009-12-21 @ 22:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0