Har ni börjat köpa julklappar?

Hello!♥

Jag funderar på en sak. Jag har inte börjat köpe julklappar ännu! Har ni det ? Jag tror att det är läge att göra det nu! Hahah, skulle inte förvåna mig om jag står den 23:e och inte börjat då heller ;)

Nu ska jag försöka sova mig frisk. Har ju också prov i morgon. Får hoppas att det går bra!♥

Sov gott alla läsare! Vet att det är lite tidigt med jag har inte sovit på några dagar. När jag har lagt mig så har jag inte kunnat sova. Blir säkert så idag med :S och nu när jag har tagit sprutan, kan ju nästan inte skriva ett inlägg ju!


Kommentarer
Postat av: amilia

gå på lagerhouse eller vad de heter. Där finns de bra grejor!

2009-12-02 @ 17:11:35
URL: http://miilliisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0