FRYSER.... Brr

Hej!

Ursäkta att ni inte har hört något från mig fören nu, men jag är iallafall inte död. Haha, x)
Idag på morgon så gick den till att plugga lite No, hade prov idag. Sedan har skodagen varit bra.
Efter skolan så var det krig, snöbollskrig! Lund , chrille och gabi typ mulade mig hela tiden. GABI, du kommer att vara död i morgon! =D♥ haha, han vann rond ett och så kommer rond  2 i morgon. Då kommer jag att vinna!

Nu fryser jag som bara den! När vi körde så blev jag typ ner brottad i snön MÅNGA GÅNGER sedan blev jag samtidigt mulad! BRR,ska snart ta ett varm och sköönt bad. Jag har faktiskt ont i huvudet också :( hhaha.♥


Ex, hur det lät idag x)

 

 


Kommentarer
Postat av: olivia (;

Haha, hejja dej. men imorron är gabi död ! <3

2009-12-16 @ 17:00:52
URL: http://oliviaalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0