Snickaren här just nu, kl. 7 på morgonen ;)

God morgon

Sovit gott? Det har jag iallafall ;)

Vet ni vem som är här? Nu kanske ni börjar undra eftersom det är så tidigt på morgonen, kl. 7 men det är en snickare här!. Vi ska nämligen riva den väggen och bygga ut den helt :)
Ni ser att det är som ett hål in där? (Kolla bilderna nedan) Där kommer det inte att vara ett hål, för där kommer det vara en vägg där.
Bakom väggen så är det en annan garderob (fast mera som ett rum) så de rummet kommer att bli större!
(Om vi inte skulle bygga en vägg där så skulle det blivit en garderob till utanför likom med skjutdörrar där men vi bestämde oss för att bygga ut istället)
Hoppas ni fattade ;)

Men nu kommer jag till de roliga:

Då ska jag kanske få en garderob! Och om jag får en garderob så måste vi ta bort tapeterna och golvet med. Så om jag får en garderob, DÅ FÅR JAG ETT HELT NYTT RUM! Det ska bli jätte roligt. Men snickar är bara här och kollar nu. Han kanske kan börja nästa vecka. Men det är bara om han hinner :)
Bilder på hur det ser ut just nu:




Nu ska jag snart gå till skolan. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hi! woow! GREAT blogg! :D:D I'm an norwegian international-dancer som inviterar deg til å være med på min "How to dance-christmascalendar". Ny video hver dag hvor DU kan lære å danse! :D Helt gratis ;D

Følg med på lrdansejulekalende.html" rel="nofollow">http://irlins.blogg.no/1259660279lrdansejulekalende.html

eller min twitter :)

2009-12-01 @ 12:53:36
Postat av: linda

Vilken fin blogg ! :D

2009-12-01 @ 13:43:19
URL: http://dinlindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0