Julen 09 fick jag:

Hellu!♥

Nu har de gått hem, det var jätte mysigt. Denna gången gick inget sönder, bra va? ;) HAHA, x)

Tänkte ladda upp bilder på det jag fick:

Klicka på bilderna om ni vill se dem större!


En jätte cool och fin klocka: ( får bli stor bild, älskar den så)

skohylla (hänga i garderoben):


sockar - new body


Av sara: 2 st ansikts maskar och "vantar" (bra förklaring)


Toffsar:


Örhängen:


Hårband:


Kilometer mätare på cykeln: (HAHAHAHAH)


En vit kofta:


En rosa kofta: ( älskar den så det blir en stor bild)



Hello Kitty saker:

Necisser: (stavning)


Lipgloss:


Pyamas: (älskar den så det blir en stor bild)



Morgonrock:


Tvål och body lotion:


Nattkräm, dagkräm och ögonkräm: ( de är jätte bra!, jag lovar)



En smink box av Malin Ohlsson♥:


En nagelbox:


En nagelbox till:


2 gosse sockar:

En mascara:


Ett par örhängen:

* pengar
*och godis ;)

(sedan fick jag ju det jag fick i julstrumpan, se tidigare inlägg)


HAHAHAHAHAHA, x)



Ha nu en fortsatt bra kväll, nu är det 45 minuter kvar på julafton 2009! Sedan får vi vänta i 365 dagar till nästa jul...

pussss♥

Kommentarer
Postat av: malin <33

gulliga saker ja fick också hellow kitty saker ;P ♥♥

2009-12-24 @ 23:40:09
URL: http://finaste.webblogg.se/
Postat av: Trueno - den rosa modebloggen

God jul! Har du haft en bra julafton?

2009-12-25 @ 00:13:57
URL: http://trueno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0