Sista måndagen klar innan jullovet :D

Hejsan!♥

Idag till skolan så fick jag låna min syrras cykel. Min pappa har inte lagat mitt punka än! haha, ♥

Idag i skolan så har det hänt mycket. Chrille tog mina nycklar jag sprang efter. Chrille timade även med lund. Så då blev det ännu svårare för mig att få tag i dom! ;)

Jag hade gjort en jätte fin julgran idag i skolan. Så när jag var ute och sprang efter mina nycklar som chrille och lund hade så satte gabi ett stort "kryss" över min julgran! haha, så satte han en julgran som han hade gjort över min! haha, gabi ska få imorgon ;) vänta bara! :D

Sedan när skolan var slut så tog chrille mina nycklar från mitt skåp. Då tog jag hans väska. Sedan så fick han sin väska och jag mina nycklar. Då kom chrille på tiden. Så chrille missa bussen hem! hahahahaha! , så just nu så sitter han ute i kylan och väntar på nästa buss x) hahaha♥ stakare


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - 2 tävlingar pågår!

sv; vad tråkigt :/ eller du kanske inte vill ha någon snö? :D hihi

2009-12-14 @ 16:33:13
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0