Dagens look♥

Hello!♥

Nu är jag hemma från skolan =) äntligen helg!

Det tog ett tag för mig (och malin) att komma hem idag (hade ju som sagt fått punka på cykeln) jag ska försöka förklara hur det såg ut:
Jag satt på malins pakethållare när hon körde. Därifrån höll jag min cykel. Haaha, förstår om ni inte fattar ;)
Det såg jätte kul ut. En gång när vi ramlade så stack en kille ut huvudet genom fönstet på bilden och pekade och skrattade åt oss x) hahaha!!!

                                                                        Jag idag♥


(Bilden blev inte så bra men)
♥jeans - gina

♥topp - JC

♥skarfs - åhlens

Idag kör jag på lockigt hår. Men det syns inte så bra på bilden för de flesta har gått ut ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0