Morfar, neej ! 1930 - 2009

                

morfar, neej! <3

1930 - 2009 :`(

Det kommer att kännas så tomt utan dej morfar. Du var bra på allt <3 du kunde altid laga allt som gick sönder här hemma.
 Du kunde måla jätte bra. Min morfar har gjort mer än hälften av alla tavlor här hemma. Du var så bra :)
Han målade mest havet och båtarna.

JÄVLA FUCKING CANSER !!!!!!!!

allt är canserns fel, om han inte skulle haft canser så skulle han left i många,många, MÅNGA! år till. Jag lovar <3
men nu gör han inte de :`(  nu är han på väg upp till himmelen :``(  tack vare den jävla cansern !

mamma sa att han försökte kämpa för att va hos oss så länge som möjligt men han orkade inte mera :`( jag gråter och gråter. han blev 69 år gammal.

han har kämpat länge nu för att vara med oss men nu gick det inte längre, han kunde inte.
han hade så ont av den JÄVLA cansern !
han fick gå i genom många oprationer. en gånga var han nära på att bli förlamad i båda benen. han kom in på sjukhuset i grevenstid !
Jag kan inte fatta att du är borta!

Vila i frid.

Vi kommer alltid att vara vid din sida Åke ♥ ALLTID (`:

Ses i himmlen <3

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: belliiich@bdb

finns elin !

2009-08-15 @ 17:52:47
Postat av: Lina

samma här finns elin :)<3

2009-08-15 @ 18:21:29
URL: http://liinastolpe.blogg.se/
Postat av: sara (:

elin , en sak vill jag att du ska veta .

att jag helt seriöst gråter nu .

elin , om du vill prata så finns jag här <3<3<3<3<3<3

2009-08-15 @ 23:37:21
URL: http://bbrunettsara.blogg.se/
Postat av: Olivia <3

Elin du ska veta att jag finns allti här hoss dej <3

jag vet hur det käns, min gammelfarmor dog också av canser :( men jag finns alltid här i alla lägen oavsett varr det är <3<33!!



Älskar deej <3

2009-08-16 @ 00:13:07
Postat av: Malin <3

ja kommer alltid att finnas för dig i vått och tort !!

om du vill prata så finns ja här <3

jag önskar att ja kunde va ledsen istället för dig !

men bara så du vet ja kommer ALLTID att älska dig

vad som en händet bby <3<3 ja finns för dig <3

2009-08-16 @ 00:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0