Överby, MAX hoppborg, mkt att berätta =)

Hello allihopa ♥

Jag har så mycket att beräta :) jag har inte bloggat på ett tag nu dååe <3

( bilder från stockholm kommer snart)


För en vecka sedan så hoppade jag&Malin och en liten tjej som vi träffade där, Astrid tror jaa hon hette x) på MAX hoppborg på överby x), helt plötsligt kände vi hur hoppborgen blev mjukare och mjukare och till slut så var det inget mera luft kvar i den. Jag och Malin trode att vi hade sabbat den såklart x) så smidiga som vi e :D men då hade bara slangen som luften kom från åkt ut. tur x) <3






Idag,

Idag har jag&Malin CYKLAT till stan och överby. Kännner mig såå stolt =)
När vi var på väg till överby så kom polisen såklart :) fats de tog oss inte denna gången ( vi hade inga hjälmar )
Vi cyklade först till stan och sedan till överby och sedan till stan igen. Var åkte till stan kl. 10 på mogonen och så åkte vi hem kl. 5 :D hejja oss ! heldag med shopping :)

Jag hittade:♥

* ett gina linne =)

* 2 bok papper :)

* ett kolege block ;)

* ett pennskrin med Hello Kity på x)

* en scarf, den va jätte fin säger jaa bara :)

* en smink penna :*

Och av mamma fick jag

* en foundation =)

* och en kräm som man tar in i håret så håret inte slits när man plattar de :) 
 

* för några dagar sedan så köpte jag ett puder och en smink svamp.



Idag ska min älskling MalinOhlsson sova hos mig :)



Jag och Malin ska bara till stan på Fredag :), och fresten, min syrra kommer hem på Fredag :) hon är ju i Europa och tågluffar med 2 kompisar :* <3

Pussar Elin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0