Stan med älsklingen <3

                 


Heej igen <3

idag har jag&älsklins malin varit på stan :) som vanligt kom jag hem med många kassar <3

jag köpte:

* en body, svart <3

* ett lila linne =)

*ett lipgloss :*

*ett suddygummi :O

*en tröja, på vero moda :P det var ju rea så man får ju passa på (:

* ett diadem, på kicks.

* och ett block med djur på :D hejja mig x)

* en pennväsare

m.m.

På stan träffade jag, Olivia, Sara, Emma S och Tilda (:

Sedan när jag kom hem från stan var jag med malin. Vi gjorde mat och hoppade studdsmatta =) som vanligt.

Idag kom Malin hem från sin tågluff. Men hon åkte till morfar istället för att komma hem hit. Morfar är jätte sjuk. Han har canser. JÄVLA FUCKING CANSER! :`(

men nu ska jag gå och duscha tror jag. I morgon vet jag inte vad som händer.

Pussar Elin :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0