Hos mormor =)

hejj, nu är jag hos mormor (:

Idag var det en vecka och 1 dag sedan morfar lämnade oss. han lämnade oss 13.21 och nu är klockan 13.18.
Vi har varit i kyrkan idag, det var inte begravning men det var typ gudskänst och så sa det vilka som hade dött.
Jag lipade sönder ! :`(
Sminket bara rann.
Jag måste köpa vattenfast mascara till begravningen.
begravningen är på Fredag så jag ska vara ledig från skolan då.

Nu ska vi äta snart. jag är hungrig.

På måndag i skolan så ska vi ta kort. jag har inte bestämt vilka kläder jag ska ha på mig ännu.
men jag tror jag vet =).
Idag ska vi oxå åka hem. Då vet jag inte vad jag ska göra.

Idag i så spelade mitt lag match, men jag var inte med på den.
Om det är någon som vet hur det gick kan väl kommentera det :)

Nu ska jag gå in på bilddagboken tror jagg.

Pussar Elin :*


Kommentarer
Postat av: Olivia <3

Heej!<3, I matchen blev det 2-0 till dom anndra :( inte förvånade, Ha det pra älskar deej <3!!

2009-08-23 @ 20:35:33
URL: http://oliviaalmqvist.blogg.se/
Postat av: sara (:

passa på att köpa vattenfast mascara te mej med kan jag sääga dejj ! <3

2009-08-23 @ 21:21:20
Postat av: malin

ja älskar dig <3

2009-08-25 @ 15:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0